Proefwerken

2. Mijn ondernemersreis met Dreadshop; van zolderkamer tot wereldmarktleider

In deze aflevering neem ik je mee in mijn ondernemersreis met Dreadshop. Wat begon in 2001 op een antikraak zolderkamer, groeide uit tot wereldmarktleider in de dreadlock-industrie.

Ik deel hoe ik startte met advertenties op Marktplaats, mijn eerste inkopen deed op de Albert Cuyp en hoe ik steeds op zoek ging naar betere kwaliteit en innovatie. Je hoort hoe Dreadshop zich ontwikkelde van een eenmanszaak naar een B.V. met een team, hoe ik leveranciers selecteerde, en hoe de lancering van mijn eigen merk, Renate’s Locks of Love, een gamechanger werd.

Ook vertel ik over de internationale groei, onze online cursussen, en hoe ik steeds efficiƫnter ging werken met automatisering en een sterke customer journey. Sinds kort heb ik de dagelijkse leiding overgedragen aan Olga, zodat ik mij meer kan focussen op mijn ambities met Business Sisters. Maar als visionair en financieel brein blijf ik nog steeds nauw betrokken bij Dreadshop.

Benieuwd naar het volledige verhaal? Luister mee en ontdek hoe mijn ondernemersavontuur zich heeft ontwikkeld!

-X- Renate